مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-22سياسي

«بقاع متبرکه» بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بقاع متبرکه یکی از بهترین اماکنی است که می تواند از همه کسانیکه می خواهند نهضت قرآن آموزی را در کشور توسعه دهند و رونق ببخشند، - میزبانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، مراسم افتتاحیه 200 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شامگاه 30 مهر با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان این سازمان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی -رییس سازمان اوقاف و امور خیریه- در این مراسم اظهار کرد: قاریان محترم و پیشکسوتانی که در عرصه قرآنی دارای سابقه هستند و گروه مرجعی برای کارهای قرآنی به شمار می روند، لطف کنند و در بقاع متبرکه حضور به هم رسانند تا کرسی های تلاوت در این اماکن شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار مرکز از بقاع متبرکه می تواند برای اجرای کارهای نظیر این محافل قرآنی اختصاص یابد، تصریح کرد: اگر بخواهیم حلقه های قرآنی در جغرافیای ایران فعالیت کنند، بقاع متبرکه یکی از بهترین اماکنی است که می تواند از قاریان، مدرسان قرآن، گروه های مردمی و همه کسانیکه می خواهند نهضت قرآن آموزی را در کشور توسعه دهند و رونق ببخشند، میزبانی کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: توقع داریم تا این کرسی ها با حضور و قرائت قاریان بین المللی ایرانی شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بقاع متبرکه» بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی

«بقاع متبرکه» بهترین مکان برای فعالیت های قرآنی