مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-22حوادث

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مصالحه پرونده های قضایی، تعاملی دو سویه دارند


دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مصالحه پرونده های قضایی، تعاملی دو سویه دارند - به گزارش  خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه امروز پنجشنبه، در نشست تعاملی مسئولان قضایی و انتظامی استان همدان با تبریک به مناسب هفته ناجا و انتصاب  سردار امیری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان همدان، گفت: حضور این سردار با توجه به سبقه او در خصوص آموزش یگان ویژه و آگاهی طلیعه تغییرات بنیادین در نیروی انتظامی همدان و رفتن به سمت کادرسازی با بهره گیری از ظرفیت های ناجای استان در مدارج بالا است.

وی در ادامه با بیان این که کشف علمی جرم مهم است، اظهار کرد: پلیس ما امروز در کنار ارتقاء توانمندی های جسمی می طلب در تمامی حوزه ها سیر علمی را همراه خود داشته باشد و این پشتوانه علمی و آموزشی در پرورش فرماندهان متعهد، متخصص و انقلابی بی تردید مثمر ثمر است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: تعامل دو سویه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مصالحه پرونده های خُرد و قابل گذشت زمینه را برای رسیدگی کیفیتی تر به پرونده های جرائم خشن فراهم می سازد.

عدالتخواه تصریح کرد: این بدان معنا است که با اجرای طرح های متنوع می توان به سمت کاهش پرونده های قضایی سبک رفت و زمان کافی در اختیار قضات و نیروی انتظامی برای رسیدگی بهتر و کیفیتر به جرائم خشن قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مصالحه پرونده های قضایی، تعاملی دو سویه دارند

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مصالحه پرونده های قضایی، تعاملی دو سویه دارند