مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-22اقتصادي

ایرادات عجیب سامانه 135 تعزیرات حکومتی/ فعلا گران فروشان در امان اند


یکی از راه های مقابله با گران فروشی و برخورد قانونی با گران فروشان گزارش و یا شکایت خریداران است اما براساس گزارشات مردمی، سامانه دریافت گزارش تخلف سازمان تعزیرات با مشکلات جدی روبروست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس - تهران؛ عبدالرضا صدیق: در حالی که نوسان های ناگهانی و افزایش قیمت بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم خصوصاً در چند ماه اخیر، سفره تعداد زیادی از خانواده های ایرانی را کوچک و کوچک تر کرده است، برخی واحدهای صنفی با سوء استفاده از این بحران با گرانفروشی سعی در ماهیگیری از آب گل آلود وضعیت اقتصاد کشور دارند.

در این میان بسیاری از مردم در برابر آماج گرانی ها تسلیم شده اند و در بسیاری از موارد گران فروشی، خریدار بدون اعتراض از کنار تخلف فروشنده می گذرد یا اصلاً متوجه گران فروشی نمی شود.

برخی نیز که متوجه گران فروشی می شوند، تنها به غرولندی زیر لب یا نهایتاً انتشار یک پست اعتراضی در فضای مجازی اکتفا می کنند.

اما آیا راه حلی عملی و قانونی برای شکایت و پیگیری گرانفروشی وجود ندارد؟ گرانفروشی جرم است گران فروشی براساس ماده 2 قانون تعزیرات، عبارت است از عرضه کالا یا خدمات به بهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات عجیب سامانه 135 تعزیرات حکومتی/ فعلا گران فروشان در امان اند

ایرادات عجیب سامانه 135 تعزیرات حکومتی/ فعلا گران فروشان در امان اند