مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-22اقتصادي

انهدام شبکه اخلالگران بازار ارز در اصفهان/ دستگیری 43 نفر


طبق توضیحات وزارت اطلاعات این افراد با افزایش کاذب قیمت ارز کسب سود می کردند و گردش مالی متهمان بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان است! - طبق توضیحات وزارت اطلاعات این افراد با افزایش کاذب قیمت ارز کسب سود می کردند و گردش مالی متهمان بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، 43 نفر از اخلال گران و دلالان بازار ارز در شهر اصفهان با اقدامات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

در پی اشراف اطلاعاتی و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان، 43 نفر از دلالان و اخلال گران بازار ارز در شهر اصفهان بازداشت و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی از آن ها کشف و ضبط شد.

این افراد با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار ارز ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز اقدام به کسب سود های نامشروع کردند.

مستندات و شواهد موجود حاکی از آن است که گردش مالی متهمان بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال است، با توجه به سرنخ های به دست آمده افراد مرتبط در سایر استان ها شناسایی و دستگیری آنان در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه اخلالگران بازار ارز در اصفهان/ دستگیری 43 نفر

انهدام شبکه اخلالگران بازار ارز در اصفهان/ دستگیری 43 نفر