مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-23سياسي

مجلس دولت را وادار به فعالیت کند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس های پیشین باید در مقابل ضعف های دولت واکنش نشان می داد، گفت: مجلس فعلی باید در این دوران کوتاه باقی مانده، - سید علی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نظرات مختلف در خصوص استیضاح رییس جمهور اظهار کرد: استیضاح را به مصلحت نمی دانم، مردم مشکلات اولویت دار دیگری دارند مجلس باید دولت را نسبت به مسئولیت های خود وادار به پاسخگویی کند چراکه دولت نسبت به رفع نیاز مردم موظف به انجام تعهدات است.

وی با بیان اینکه از  عمر دولت حدود هشت ماه باقیمانده و مجلس های گذشته نیز شریک این ضعف و ناکارآمدی دولت هستند، گفت: ناکارآمدی دولت فرایندی بوده که از سال ها قبل وجود داشته و عدم نظارت و سؤال قوای دیگر در دوران گذشته بر این ناکارآمدی دامن زده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس های پیشین باید در مقابل ضعف های دولت واکنش نشان داده و در صورت لزوم استیضاح می کرد، تصریح کرد: مجلس فعلی باید در این دوران کوتاه باقی مانده، دولت را وادار به فعالیت کند و نگذارد که دولت به بهانه های مختلف از مسؤولیت شانه خالی کند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت  به لحاظ علمی، دانشی و مدیریتی ضعیف است، افزود: اگرچه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دولت را وادار به فعالیت کند

مجلس دولت را وادار به فعالیت کند