مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-23ورزشي

18 دستکاری دوپینگ دیگر در وزنه برداری دنیا؛ آیا ایران هم هست؟


این کشف تازه با بکارگیری علم جدید تشخیص دوپینگ انجام شده و مشخص نیست بین 18 مورد تقلب، نام ورزشکاری از ایران هم قرار دارد یا خیر؟ در صورت وجود نام هریک از ورزشکاران در این فساد سیستماتیک مدال های احتمالی کسب شده پس گرفته می شود و اعلام محرومیت مادام العمر هم قطعی است - آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد 18 وزنه بردار مظنون به ارائه نمونه دوپینگ دستکاری شده، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از Inside the games، آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) اعلام کرد پس از بررسی ها مشخص شد که 18 وزنه بردار از شش کشور، مظنون به تهیه نمونه ادرار دستکاری شده هستند.

پرونده این 18 وزنه بردار تحویل آژانس بین المللی ضد دوپینگ (ITA) که مسئول رسیدگی به برنامه های ضد دوپینگ در فدراسیون جهانی وزنه برداری است، داده شده است.

این کشف تازه با بکارگیری علم جدید تشخیص دوپینگ انجام شده و مشخص نیست بین 18 مورد تقلب، نام ورزشکاری از ایران هم قرار دارد یا خیر؟ در صورت وجود نام هریک از ورزشکاران در این فساد سیستماتیک مدال‌های احتمالی کسب شده پس گرفته می شود و اعلام محرومیت مادام‌العمر هم قطعی است وادا اعلام کرد که روش جدیدی با کمک منابع محرمانه و کارشناسان تجزیه و تحلیل برای شناسایی نمونه های ادرار جایگزین شده پیدا کرده است و در نمونه های این 18 وزنه بردار، ادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 دستکاری دوپینگ دیگر در وزنه برداری دنیا؛ آیا ایران هم هست؟

18 دستکاری دوپینگ دیگر در وزنه برداری دنیا؛ آیا ایران هم هست؟