مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-23سياسي

توافق بر یک راهبرد اقتصادی در گام دوم انقلاب ضروری است


درباره راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم از طریق اقتصاد، گفت: توافق بر سر یک راهبرد توسعه رشد اقتصادی با دو بال عدالت و پیشرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، از سوی انجمن علمی انقلاب و با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل موزه عبرت برگزار شد.

در این نشست، مصطفی ملکوتیان استاد دانشگاه تهران، بیانیه گام دوم را سند بالادستی دانست که حرکت آینده انقلاب را بیان می کند و تأکید کرد: سند باید مبنای نظریه پردازی های بومی در مسیر تعالی قرار گیرد، آن هم با مبنا قراردادن بحث نظام انقلابی که در بیانیه وجود دارد.

وی، صدور بیانیه در تاریخ انقلاب ها را امری بدیع دانست که نشان دهنده طرح و هدف داشتن انقلاب است و افزود: صدور بیانیه نشان دهنده هوشیاری بانیان انقلاب است، یعنی به مسیر نگاه راهبردی داشته باشیم و نقاط ضعف را بشناسیم و راهکار برای عبور از آن ها داشته باشیم.

این استاد دانشگاه در ادامه، فرازهایی از بیانیه گام دوم را بازخوانی کرد و برای روشن شدن انحطاط تاریخی قبل از انقلاب، مرور کارنامه رژیم پهلوی را ضروری دانست.

ملکوتیان، انقلاب اسلامی را مردمی ترین و بزرگترین انقلاب عصر جدید دانست و با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نظر حجم و وسعت حضور مردمی در میان انقلاب ها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق بر یک راهبرد اقتصادی در گام دوم انقلاب ضروری است

توافق بر یک راهبرد اقتصادی در گام دوم انقلاب ضروری است