مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-23سياسي

تحول در دیشموک با اقدامات بنیاد علوی


بنیاد علوی برای تحول در دیشموک وارد عمل شده که مردم و مسوولان باید همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تبعیت از امامان و اهل بیت و آرزوی قلبی مومنان برای ظهور امام زمان(عج) پایان بخشی بدرفتاری، بداخلاقی و بدگوی است.

خطیب جمعه شهر دیشموک بااشاره به اینکه پایان  13 سال تحریم های تسلیحاتی و لغو تحریم های تسلیحاتی ایران باعث پیروزی ایران در این عرصه شد عنوان کرد: تلاش های ترامپ رییس جمهور بی عقل بود.

راوند از دیگر دلایل پیروزی ایران در این عرصه گفت: مسئله صنعت دفاعی کشور در 42 سال گذشته بود که تحریمهای صنعت دفاعی کشور باعث شد که 85درصد صنایع دفاعی ما به خودکفا برسد.

وی تکیه برجوانان در صنعت دفاعی کشور و صنایع نظامی کشور را مهم ترین دلیل لغو تحریم های تسلیحاتی دانست و گفت: خودکفایی 85 درصدی ایران وابسته به همین دلیل است و شهادت تهرانی مقدم از شهدای بزرگوار در این عرصه دفاع و مقاومت بود.

امام جمعه دیشموک به مسئله دیگری اشاره کرد و گفت: 6سال سختی تحریم فلج کننده دشمن باعث شد که مردم این پیروزی را رقم بززند و مردم در این شرایط بد اقتصادی و دشواری های اقتصادی که به وجود آمد صبر کردند و با تبعیت از ولی رهبری خود موفق شدند و در برابر دشمن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در دیشموک با اقدامات بنیاد علوی

تحول در دیشموک با اقدامات بنیاد علوی