مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-23سياسي

پلیس اماکن بیش از 30 واحد صنفی متخلف را در ری پلمب کرد


رییس پلیس اماکن تهران در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از شناسایی و پلمب بیش از 30 سفره خانه، باغ تالار، کافی شاپ و قهوه خانه متخلف خبر داد.

- سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس اماکن تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای طرح مرحله سوم فاصله گذاری اجتماعی و برابر دستورالعمل های ستاد ملی کرونا محدودیت برگزاری مراسم و فعالیت داشتند، شناسایی و برخورد شد.

سرهنگ مرادی افزود: بیش از 8-9 مورد کافی شاپ نیز رعایت پروتکل های اعلامی و ابلاغی وزارت بهداشت را نداشتند که توسط تیم های ما اخطار، برخورد و منجر به پلمب شد.

وی به پلمب بیش از 30 سفره خانه، باغ تالار، کافی شاپ و قهوه خانه متخلف در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 15 مورد سفره خانه به صورت زیرزمینی بدون مجوز به شکل پوششی با نگهبان، دوربین و تجهیزات کامل که مشتری خاص دارند شناسایی و با صورتجلسه، اخطار در نهایت نسبت به پلمب آن ها اقدام شد.

رییس پلیس اماکن تهران با تأکید بر اینکه طرح های نظارتی تیم های تلفیقی ما به صورت شبانه روزی در راستای طرح های سلامت محور و پیرو دستورالعمل ستاد ملی حدود 98 درصد از صنوف طرح های ابلاغی ما به اتاق اصناف و اتحادیه ها را رعایت و همکاری می کنند و معمولاً کسانی که به طور پوششی، زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اماکن بیش از 30 واحد صنفی متخلف را در ری پلمب کرد

پلیس اماکن بیش از 30 واحد صنفی متخلف را در ری پلمب کرد