مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-23ورزشي

منتظر اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هستیم


متاسفانه هنوز هیچ خبر جدیدی در خصوص اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اعلام نشده و از تصمیم نهایی مسئولان بی اطلاع هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش آرا گفت: متاسفانه هنوز هیچ خبر جدیدی در خصوص اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اعلام نشده و از تصمیم نهایی مسئولان بی اطلاع هستیم.

مجید مرتضایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری تمرینات تیم فرش آرا و نامشخص بودن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: برنامه ریزی اولیه مسابقات که اعلام شد، تمرینات خود را آغاز کردیم تا با آمادگی کافی و لازم در لیگ برتر سال جاری حضور یابیم، اما متاسفانه کرونا باعث شد که برنامه ریزی ها تغییر کند و هم اکنون هم منتظر اعلام زمان بندی جدید لیگ برتر فوتسال هستیم.

سرمربی فرش آرا با تاکید بر اینکه تیمش پروتکل ها را رعایت می کند، تصریح کرد: از روز نخست تمرینات تا امروز، همواره بر رعایت پروتکل ها تاکید داشته ایم.

علاوه بر تست هایی که کل تیم در آن شرکت کرده اند، هرگاه بازیکنی مشکوک به کرونا بوده، از او تست گرفته ایم تا در صورت ابتلا به کرونا خیلی زود مشخص و قرنطینه شود.

تاکنون 4 بازیکن فرش آرا به کرونا مبتلا شده اند، اما خوشبختانه پس از گذراندن چند روز و درمان، با بهبود شرایطشان به تمرینات تیم برگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هستیم

منتظر اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هستیم