مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 17:302020-10-23فرهنگي

روایتی دست اول از تیتراژنویسی محمدرضا شجریان


به تازگی عباس بهارلو، منتقد فیلم و پژوهشگر سینما، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، با ذکر مثال اشاره کرد که شجریان در سال 50، خطاط تیتراژ فیلم بود.

- به تازگی عباس بهارلو، منتقد فیلم و پژوهشگر سینما، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، با ذکر مثال اشاره کرد که شجریان در سال 50، خطاط تیتراژ فیلم بود.

شجریان یک سال قبلش رتبه ممتازی در خوشنویسی به دست آورده بود و هنوز با نام مستعار سیاوش بیدگانی به عنوان خواننده با رادیو همکاری می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: آن عکسی که محمدرضا شجریان، تنگ و سرخوشانه پرویز پرستویی را در آغوش گرفته، برای تبختر و خوش به حالی سینما کفایت می کند.

شجریان باز هم با سینمایی ها حشر و نشر داشته، چه آن زمان که برای بازدید به پشت صحنه مینای شهر خاموش رفت و با آقای بازیگر دیده بوسی کرد و چه آن وقت که با اصغر فرهادی و همایون و رایان شجریان، با شور و هیجان نشسته بود پای بازی فوتبال ایران و بوسنی در جام جهانی 2014.

شجریان به قدری به سینما علاقه داشت که وقتی برای دریافت تندیس افتخار در نهمین جشن خانه سینما در شهریور 84 روی صحنه تالار وحدت رفت و کنار امین تارخ - طاهرخان بحر نورِ دلشدگان - قرار گرفت، تصنیف محبوب خودش را برای خواندن برگزید که به وقت تنهایی زمزمه می کرد: مرا عاشقی شیدا فارغ از دنیا تو کردی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی دست اول از تیتراژنویسی محمدرضا شجریان

روایتی دست اول از تیتراژنویسی محمدرضا شجریان