مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24بين الملل

براساس اسناد دادگاه یک جوان 19 ساله نقشه قتل بایدن را داشت


براساس حکم یک قاضی، جوان 19 ساله ای که یک ون پر از تفنگ و مواد منفجره داشت و ظاهرا نقشه قتل نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 را کشیده بود، اوایل سال جاری میلادی در کارولینای شمالی بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سی بی اس، براساس اسناد و مدارک دادگاه که اوایل ماه جاری میلادی تنظیم شده اند، الکساندر هیلل تریسمن هم چنین با اتهامات پورنوگرافی مواجه است و بازرسان شهادت داده اند که اسناد و مدارکی پیدا کرده اند که نشان می دهند وی نقشه انجام اقدامات خشونت آمیز را در سر داشته و به رویدادهای تروریستی و تیراندازی های گسترده علاقه مند بوده است.

اگرچه تریسمن با اتهامات پورنوگرافی مواجه است و به هیچ جرمی مرتبط با داشتن سلاح متهم نشده است، یک قاضی براساس این اسناد و مدارک حکمی صادر کرد دال بر اینکه وی باید در بازداشت بماند.

تریسمن که از نام مستعار الکساندر اس.

تیس استفاده می کرد، اهل واشنگتن است و در ماه مه پس از آنکه پلیس شهر کنپلیس واقع در ایالت کالیفورنیای جنوبی تماس هایی را درباره پارک شدن طولانی مدت یک ون دریافت کرد، بازداشت شد.

براساس اسناد و مدارک دادگاه، آرون سرس ، مامور ویژه اف بی آی شهادت داده که افسران پلیس کنپلیس از پنجره ون تریسمن یک تفنگ نیمه خودکار AR-15 ، مواد منفجره، یک جعبه اسلحه و مهمات مشاهده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براساس اسناد دادگاه یک جوان 19 ساله نقشه قتل بایدن را داشت

براساس اسناد دادگاه یک جوان 19 ساله نقشه قتل بایدن را داشت