مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-24فرهنگي

جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای به بیلی کریستال اهدا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، کالج هنر و طراحی ساوانا اعلام کرده بیلی کریستال بازیگر برنده جوایز تونی و امی جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای فستیوال فیلم ساوانا SCAD را در بیست وسومین دوره این فستیوال که بین روز های بیست وچهارم تا .

- جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای فستیوال فیلم ساوانا به بیلی کریستال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، کالج هنر و طراحی ساوانا اعلام کرده بیلی کریستال بازیگر برنده جوایز تونی و امی جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای فستیوال فیلم ساوانا SCAD را در بیست وسومین دوره این فستیوال که بین روز های بیست وچهارم تا سی ویکم اکتبر به صورت مجازی برگزار می شود، دریافت خواهد کرد.

کریستال بیست وششم اکتبر و بعد از نمایش جدیدترین فیلمش یعنی ایستادن، افتادن که داستانش درباره دوستی غیرمحتمل بین یک کمدین شکست خورده با بازی بن شوارتز و یک پزشک پوست با بازی کریستال است، جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب او به جمع دریافت کنندگان دیگر جوایز امسال این فستیوال می پیوندد که قبلاً معرفی شده بودند.

یحیی عبدالمتین (جایزه اجرای متمایز)، ریچل برازناهان (جایزه بهترین بازیگر زن)، میلی بابی براون (جایزه ماوریک)، ای تن هاوک (جایزه دستاورد حرفه ای در صنعت سرگرمی)، جنیفر هادسون (جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای به بیلی کریستال اهدا می شود

جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای به بیلی کریستال اهدا می شود