مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-24سياسي

9 وزیر کابینه به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند


دژپسند، زنگنه، نمکی، آوایی، خاوازی، آذری جهرمی، رزم حسینی، حاتمی و شریعتمداری در نشست این هفته کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار جلسات هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از مورخ 3 آبان ماه تا 7 آبان ماه اعلام شد.

بر پایه این خبر، کمیسیون اصل 90 مجلس در هفته جاری بررسی طرح انتظام بخشی فرایند واگذاری بنگاه های دولتی را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون جهش و رونق تولید نیز پیگیری تفاهمات جلسه مورخ 16 مهرماه سال جاری درباره ترخیص کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات و راهکارهای وصول و تسویه مطالبات مرتبط با تسهیلات گیرندگاندو طرح انتظام بخشی فرایند واگذاری بنگاه های دولتی (اصلی شماره ثبت 190) را بررسی می کند.

ادامه رسیدگی به طرح دانش بنیان و کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی به مسائل تربیتی و فرهنگی در آموزش و پرورش می پردازد.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در نشست های تخصصی هفته جاری خود علت عدم معرفی وزیر صنعت، معدن و تجارت در موعد مقرر قانونی به مجلس شورای اسلامی را پیگیری و بررسی می کند.

استماع گزارش دبیر شورای مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی درباره عملکرد کاری در حوزه صنعت و بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 وزیر کابینه به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

9 وزیر کابینه به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند