مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-24پزشكي

توزیع انسولین های قلمی طی این هفته در خراسان شمالی


مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو خراسان شمالی گفت: طی این هفته انسولین های قلمی نوومیکس و نوورپید در استان توزیع می شود.

- مریم فلاح درخصوص کمبود انسولین در خراسان شمالی گفت: یکی از دغدغه های امروز برخی شهروندان استان، کمبود انسولین قلمی (خودکاری) در استان است که این مشکل و کمبود تنها محدود به این استان نیست و سایر استان ها نیز با آن درگیر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه انسولین های قلمی نوومیکس و نوورپید طی این هفته در داروخانه های منتخب از طریق شرکت های پخش دارویی و بر اساس سهمیه اعلامی سازمان غذا و دارو و برنامه توزیع معاونت غذا و دارو توزیع می شود، گفت: پیگیری های لازم برای اختصاص سهمیه انسولین بیشتر به این استان انجام شده است.

فلاح تاکید کرد: مردم در این شرایط، برای کاهش تردد در شهر که موجب افزایش میزان شیوع ویروس کرونا می شود، برای دریافت نسخه انسولین خود به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه و لیست داروخانه های منتخب انسولین را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با معاونت غذا و دارو به شماره تلفن 5 _05832248001 داخلی 123 و 126 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع انسولین های قلمی طی این هفته در خراسان شمالی

توزیع انسولین های قلمی طی این هفته در خراسان شمالی