مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-24سياسي

مسئولان مانع ایجاد انحصار در تولید ماسک شوند


نائب رییس شورای مرکزی حوزه های علمیه یزد ضمن انتقاد از فروش ماسک 600 تومانی به مبلغ 1300 تومان در این استان، گفت: مسئولان باید هرچه سریعتر جلوی ایجاد انحصار و دلال بازی در تولید ماسک را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی پیش از ظهر امروز در جلسه مشورتی مرکز ماهر استان که با حضور برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نخبگان بومی در حوزه های مختلف برگزار شد، با بیان این که علی رغم کمک های موردی مختلف متأسفانه هنوز شاهد نواقص و چالش های جدی اقتصادی بین اقشار مختلف جامعه هستیم، اظهار کرد: کمک هایی که تاکنون توسط نهادهای مختلف برنامه ریزی و ارائه شده فقیرانه بوده و نتوانسته آن طور که باید دردی از مردم دوا کند.

وی کمک های کریمانه را مهمترین نیاز امروز مردم دانست و افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا و نابسامانی های متعدد اقتصادی، نمایندگان باید با برنامه ریزی جدی در مجلس ظرفیت های لازم برای کمک های کریمانه را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

نائب رییس شورای مرکزی حوزه های علمیه استان یزد واگذاری زمین به دهک های پایین جامعه را از جمله راهکارهای موثر برای ساماندهی اوضاع اقتصادی بسیاری از نیازمندان عنوان کرد و گفت: امیدوارم این طرح در مجلس تصویب و هرچه سریعتر به نفع مردم در کشور اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مانع ایجاد انحصار در تولید ماسک شوند

مسئولان مانع ایجاد انحصار در تولید ماسک شوند