مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-25سياسي

طرح تامین کالاهای اساسی به زیان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که طرح تامین کالاهای اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ضرر کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که طرح تامین کالاهای اساسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ضرر کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح یک فوریتی تأمین کالاهای اساسی که کلیات آن به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و روز دوشنبه جزییات آن تصویب خواهد شد مقرر شده است از معادل 32 هزار میلیارد تومان سهام واگذار شده به تامین اجتماعی، 15 هزار میلیارد تومان بازپس گرفته شود و 18 هزار میلیارد تومان ظرفیت قانونی واگذاری (باقیمانده) هم منتفی شود.

وی افزود: به زبان ساده تر این طرح معادل 33 هزار میلیارد تومان به کارگران و بازنشستگان مشمول تامین اجتماعی زیان وارد می کند.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای منابع تأمین کالاهای اساسی به بند الف طرح خود 15 هزار میلیارد تومان اضافه کنند و سقف بند (و) تبصره (2) قانون بودجه را از 50 هزار میلیارد تومان به 65 هزار میلیارد تومان افزایش دهند تا از سهم موجود بازنشستگان و کارگران بیمه شده تامین اجتماعی که در قانون ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین کالاهای اساسی به زیان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی

طرح تامین کالاهای اساسی به زیان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی