مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-25سياسي

دعوای دولت و مجلس به زیان مردم است


نماینده مردم کاشمر درمجلس، دعوای مجلس و دولت را به زیان مردم دانست و گفت: ما معاند دولت نیستیم بلکه به عملکرد آن نقد داریم که چرا در شرایط سخت امروز، -  دستگاه های نظارتی کاری نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد نیک بین، شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار فرهنگی و تأثیر کمیسیون فرهنگی و مصوبات آن در کشور طی یک ماه و دو سال و ده سال خود را نشان نمی دهد، اظهار کرد: اوضاع فعلی فرهنگی کشور، به خاطر تهاجم و سهل انگاری ما در داخل کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نهادهای فرهنگی را موظف به انجام کار کند، گفت: تاکنون جایگاه شورای فرهنگ عمومی در شهرستانها خوب نبوده و نتوانسته جایگاه خود را پیدا و برنامه فرهنگی مشخص برای شهرستان تدوین کند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در مجلس در همه ادوار کمترین استقبال از کمیسیون فرهنگی شده و حتی کسانی که کارشان فرهنگی بوده نیز عضو این کمیسیون نمی شوند، افزود: ما باید به سمت اصلاح فرهنگ اقتصادی، سیاسی، آموزش، مصرف و پوشش برویم و همه این ها نیاز به کاردارد.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه قبول دارم باید نسبت به مسائل معیشتی مردم موضع قوی تری در مجلس داشته باشیم، تصریح کرد: مجلس طی این مدت روند بدی نداشته ولی مطلوب هم نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای دولت و مجلس به زیان مردم است

دعوای دولت و مجلس به زیان مردم است