مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-25سياسي

3300 دامغانی همیار طبیعت هستند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: سه هزار و 341 نفر در دامغان در سه بخش دانش آموزی، مروج و محافظ، همیار طبیعت هستند.

- علی اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه هزار و 341 نفر در دامغان در سه بخش دانش آموزی، مروج و محافظ همیار طبیعت هستند، بیان کرد: سه هزار و 185 نفر از همیاران طبیعت در شهرستان دامغان دانش آموزان، 110 نفر مروج و 46 نفر محافظان طبیعت تشکیل داده که در طول سال با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری همراهی و همکاری دارند.

وی اضافه کرد: طرح همیاران طبیعت، طرحی مهم و اساسی است که پیرو فرمایشات مقام معظم انقلاب برای استفاده از توان همه برای حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی اجرا شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان با اشاره به اینکه مردم حافظان واقعی عرصه های منابع طبیعی هستند و منابع طبیعی را از خود می دانند و در حفظ آن سعی و تلاش دارند افزود: همیاران طبیعت کسانی هستند که اطلاع رسانی به موقع دارند و در عرصه ها حضوری پررنگ دارند و شاهد این هستیم که این نقش آفرینی ها داوطلبانه هم بوده و گاهی اوقات متحمل خسارت مالی و جانی می شوند تا عرصه های منابع طبیعی به خطر نیافتد و سودجویان به این عرصه ها دست اندازی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3300 دامغانی همیار طبیعت هستند

3300 دامغانی همیار طبیعت هستند