مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-25بين الملل

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات ضد سعودی عضو فتح تبری جست


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اظهارات عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درمورد عربستان و عادی سازی روابط، فقط بیانگر موضع شخصی او بوده و بیانگر موضع رسمی فلسطین نیست.

- ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اظهارات عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درمورد عربستان و عادی سازی روابط، فقط بیانگر موضع شخصی او بوده و بیانگر موضع رسمی فلسطین نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که اظهارات عباس زکی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح که در تلویزیون المیادین مطرح شد، بیانگر موضع فلسطین نیست، چراکه این موضع اجازه اهانت به کشورها و شخصیت های حاکمیتی عربی را نمی دهد.

ریاست فلسطین بر عمیق بودن روابط برادرانه میان فلسطین و عربستان تاکید کرد که همواره بر مبنای احترام و قدردانی متقابل میان دو ملت و دو رهبری بوده است .

زکی پیشتر گفته بود که تلاش هایی برای پایان دادن به نقش خاندان حاکم عربستان وجود دارد.

وی افزود که عربستان درک می کند که اگر روند عادی سازی را طی کند، کعبه یا مسجد النبی وجود نخواهد داشت و آینده ای تاریک وجود خواهد داشت.

عباس زکی در واکنش به عادی سازی سودان با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما امیدمان را هنوز از دست نداده ایم و معجزه ای خواهیم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات ضد سعودی عضو فتح تبری جست

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات ضد سعودی عضو فتح تبری جست