مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-25فرهنگي

«جیمز باند» در مسیر اکران آنلاین


سرویس های بزرگ نمایش آنلاین چون نتفلیکس و اَپل در تلاش برای خریداری حق اکران آنلاین بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم های «جیمز باند» هستند.

- سرویس های بزرگ نمایش آنلاین چون نتفلیکس و اَپل در تلاش برای خریداری حق اکران آنلاین بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم های جیمز باند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، زمانی برای مردن نیست طبق برنامه اصلی قرار بود در ماه آوریل رونمایی شود اما با شیوع ویروس کرونا، تاریخ 12 نوامبر در بریتانیا و 20 نوامبر در آمریکا برای اکران عمومی این فیلم اعلام شد .

با ادامه بحران جهانی شیوع ویروس کرونا سازندگان این فیلم سینمایی در نهایت تصمیم گرفتند آن را در سال 2021 اکران جهانی کنند.

حالا و پس از چندین بار تعویق در برنامه اکران این فیلم، سرویس های نمایش آنلاین در تلاشند حق اکران جدیدترین قسمت از فیلم های جیمز باند را به قیمت 600 میلیون دلار خریداری کنند.

گفته می شود کمپانی MGM که سازنده فیلم های جیمز باند است تاکنون و در نتیجه تعویق در اکران این فیلم سینمایی بین 30 تا 50 میلیون دلار ضرر کرده است.

پیش تر کمپانی های سونی و پارامونت با توجه به بحران جهانی سینما بر اثر شیوع ویروس کرونا با فروش محصولاتی چون سگ تازی و سفر به آمریکا 2 به سرویس های نمایش آنلاین، ده ها میلیون دلار کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جیمز باند» در مسیر اکران آنلاین

«جیمز باند» در مسیر اکران آنلاین