مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-25فرهنگي

تجلیل از «اسلامی نُدوشن» در جایزه شعر خبرنگاران


در مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب «خبرنگاران» از یک عمر فعالیت شعری و ادبی محمدعلی اسلامی نُدوشن تجلیل می شود.

- در مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران از یک عمر فعالیت شعری و ادبی محمدعلی اسلامی نُدوشن تجلیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام دبیرخانه این جایزه، مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران ، از ساعت 13 روز دوشنبه (پنجم آبان ماه) برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مجله شعر وزن دنیا به آدرس vaznedonya@ پخش می شود.

مراسم پایانی این دوره از جایزه که طبق روال هرساله قرار بود در نیمه دوم اسفندماه برگزار شود، بنا به شرایط اجتماعی و ضرورت های احتیاطی در زمینه شیوع ویروس کرونا، با تاخیر مواجه شد.

در نهایت نیز با توجه به تداوم شرایط، تصمیم بر این شد که به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شود.

در بخش کتاب سال این دوره از جایزه، پیش تر کتاب های زیر به عنوان نامزدهای دریافت عنوان کتاب سال شعر ایران معرفی شده بودند: به رنگ دانوب / واهه آرمن / چشمه پشیمانم کن / عباس صفاری / چشمه سه گانه خاورمیانه / گروس عبدالملکیان / چشمه و احتمال چاقوی ابراهیم / سیدرضا ملکی / مانیا هنر هفتاد کشیش یخی / علی نجفی / روزنه همچنین در بخش ویژه شاعران بدون کتاب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از «اسلامی نُدوشن» در جایزه شعر خبرنگاران

تجلیل از «اسلامی نُدوشن» در جایزه شعر خبرنگاران