مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-25اقتصادي

پای خودروهای آمریکایی چگونه به کشور باز شده است؟


مشاهدات یکی از مخاطبان حکایت از تردد تریلی های حامل خودرو های خارجی در جاده های کشور دارد.

مهمتر از آن این است که در بین این خودرو ها خارجی، خودرو های آمریکایی که واردات آن ها از سال 95 ممنوع می باشند، - تحولات در بازار خودرو از مهرماه سال گذشته آغاز شد و قیمت ها در بازار خودرو روز به روز افزایش یافت و این روند تا بهمن ماه سال گذشته ادامه داشت تا سرانجام با ورود رییس قوه قضاییه اندکی ترمز افزایش قیمت خودروها کشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، با شیوع ویروس کرونا از اواخر بهمن ماه و متعاقب آن کساد شدن و بسته شدن بنگاه های معاملات خودرو، قیمت ها در فضای مجازی و سایت ها تعیین شد.

کار به جایی رسید که قیمت های نجومی خودرو از سایت ها بیرون آمد.

به هر صورت، با بازگشایی بنگاه های معاملات خودرو از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری امید آن می رفت که قیمت های کاذب فضای مجازی، به قیمت های واقعی تبدیل شوند اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام در مورخه 3 اردیبهشت ماه صدای سخنگوی تعزیزات نیز از گرانی بی حد و حصر خودروها بلند شد.

سیدیاسر رایگانی طی مصاحبه ای گفت: برای مثال کارخانه اول اسفند سال گذشته قیمت خودروی پژو 206 را 67 میلیون تومان اعلام کرده بود در حالی که در بازار در اول اسفند سال گذشته 102 میلیون تومان، اول فروردین امسال 112 میلیون تومان و اول ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای خودروهای آمریکایی چگونه به کشور باز شده است؟

پای خودروهای آمریکایی چگونه به کشور باز شده است؟