مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-26سياسي

پویش های چندوجهی اوقاف همدان برای کاهش اثرات کرونا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این سازمان پویش های چندوجهی حمایت از اقشار آسیب پذیر تا پشتیبانی از هنرمندان را برای کاهش اثرات کرونا انجام داده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این سازمان پویش های چندوجهی حمایت از اقشار آسیب پذیر تا پشتیبانی از هنرمندان را برای کاهش اثرات کرونا انجام داده است.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنچه امروز موجب کاهش درد مردم می شود، خدمت است چراکه آنها در این شرایط دشوار انتظار دارند کسانی که کاری از دستشان برمی آید، به میدان بیایند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید سرمایه های مادی و معنوی کشور و استان به کار گرفته شوند تا آسیب های ناشی از تحریم ها و کرونا کمتر شود و این کمک ها تا شکست کرونا باید با شدت و قوت ادامه پیدا کند.

حاجی زین العابدینی بیان کرد: موقوفات استان همدان از ابتدای شیوع کرونا در وسط میدان مبارزه بوده اند و متولیان و دست اندرکاران اوقاف از هیچ کوششی برای کاهش دردهای جامعه فروگذار نکرده اند.

وی افزود: پس از توزیع بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر، توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان کمتر برخوردار، تجلیل از نخبگان علمی استان، تجلیل از دانش آموزان نخبه، کوشش مجاهدانه در آرامستان باغ بهشت برای غسل داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های چندوجهی اوقاف همدان برای کاهش اثرات کرونا

پویش های چندوجهی اوقاف همدان برای کاهش اثرات کرونا