مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-26اقتصادي

هر پتروشیمی یک واحد تبدیلی در شهرک صنعتی بندرماهشهر راه اندازی کند


طرح پیشنهادی هر واحد پتروشیمی یک واحد تبدیلی در شهرک صنعتی آن هم در سال جهش تولید، می تواند معضل بیکاری جوانان بومی این شهرستان را به طور کامل مرتفع سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی مرادی مهر در یادداشتی نوشت: شهرستان بندرماهشهر به واسطه دسترسی به آب های آزاد، راه آهن سراسری، برخورداری از بندرگاه تجاری امام خمینی(ره) و 30 پتروشیمی بزرگ و کوچک یکی از مناطق استراتژیک کشور محسوب می شود.

در این بین همواره یکی از عمده مطالبات شهروندان و جوانان انقلابی حوزه شهرستان بندرماهشهر از صنایع پتروشیمی، ایجاد فرصت های شغلی مناسب و پایدار برای نیروهای بومی بوده است.

طرح پیشنهادی هر واحد پتروشیمی یک واحد تبدیلی در شهرک صنعتی آن هم در سال جهش تولید ، می تواند معضل بیکاری جوانان بومی این شهرستان را به طور کامل مرتفع سازد و علاوه بر آن با جلوگیری از خام فروشی تولیدات پتروشیمی های منطقه، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی را به ارمغان آورد.

برای شیوایی درک مطالب می توان پتروشیمی تندگویان را مثال زد: یکی از عمده تولیدات این پتروشیمی ماده پلیمری PET(پلی اتیلن ترفتالات) است.

پتروشیمی تندگویان می تواند با احداث یک واحد تولید بطری های پلاستیکی در شهرک صنعتی  بندرماهشهر، به راحتی و با هزینه بسیار اندک، ماده پلیمری PET خود را  به بطری های پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر پتروشیمی یک واحد تبدیلی در شهرک صنعتی بندرماهشهر راه اندازی کند

هر پتروشیمی یک واحد تبدیلی در شهرک صنعتی بندرماهشهر راه اندازی کند