مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-26ورزشي

خارجی ها در اردوی شیمیدر


بازیکنان خارجی مطرح تیم بسکتبال شیمیدر برای همراهی این تیم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به اردوی نماینده قم ملحق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور دو هفته دیگر آغاز می شود و 16 تیم لیگ برتری در دو گروه هشت تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می کنند و با انجام هفت بازی در هر گروه برای کسب بهترین رتبه پلی آف تلاش خواهند کرد.

یکی از تیم های آماده و مدعی قهرمانی این فصل بدون شک تیم شیمیدر قم است که با هدایت مصطفی هاشمی یکی از بهترین مربیان حال حاضر بسکتبال ایران این روزها در اردو به سر می برد، تیمی که برای فصل جدید بازیکنان مطرح داخلی و دو چهره شاخص خارجی را به خدمت گرفته است.

بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شیمیدر قم کلوین آمایو اهل کشور کانادا و ایلوی وارگاس اهل کشور دومینیکن هستند که پس از توافق نهایی با باشگاه شیمیدر و دریافت روادید وارد ایران شده و بعد از سپری کردن تمامی مقدمات از جمله تست کرونا که جواب آن منفی بود و تایید سلامت کامل آنها و همچنین پس از تست پزشکی، تمرینات خود را در کنار دیگر بازیکنان تیم شیمیدر زیر نظر مصطفی هاشمی استارت زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی ها در اردوی شیمیدر

خارجی ها در اردوی شیمیدر