مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-26اقتصادي

عصبی ترین وزارتخانه در میان دستگاه های دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با جدی تر شدن تهاتر نفت و کالا، حالا همه کپی کاری ها از دولت قبل تکمیل شد؛ روحانی و تیمش طی سال های اخیر بار ها برای ردگم کنی و فرار از پاسخگویی، - روحانی و تیمش طی سال های اخیر بار ها برای ردگم کنی و فرار از پاسخگویی، اقدامات دولت قبل را به باد انتقاد می گرفتند و در مراحل بعدی، تصمیمات پیشین را باطل کرده و از تصمیماتی می گفتند که از عقل سرچشمه می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با جدی تر شدن تهاتر نفت و کالا، حالا همه کپی کاری ها از دولت قبل تکمیل شد؛ روحانی و تیمش طی سال های اخیر بار ها برای ردگم کنی و فرار از پاسخگویی، اقدامات دولت قبل را به باد انتقاد می گرفتند و در مراحل بعدی، تصمیمات پیشین را باطل کرده و از تصمیماتی می گفتند که از عقل سرچشمه می گیرد.

ایجاد دوقطبی جهل و تدبیر برای آنکه از اتفاقات مهم بگویند، شدت بسیاری به خود گرفت، اما اندکی بعد به صورت چراع خاموش مجبور به بازگشتن به همان تصمیماتی شدند که آن را حاصل مدیریت جاهلانه می دانستند.

مصداق این امر هم فراوان است؛ از بازگشت به کارت سوخت و استفاده از منابع داخلی برای توسعه صنایع بالادست نفت گرفته تا پیش فروش نفت و در نهایت تهاتر نفت و کالا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبی ترین وزارتخانه در میان دستگاه های دولتی

عصبی ترین وزارتخانه در میان دستگاه های دولتی