مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-26فرهنگي

تشدید مجازات سارقان آثار سینمایی در مجلس تصویب می شود؟


تهیه کنندگان سینما در صورت  سرقت فیلم هایشان برای اقدام فوری به کارگروه مبارزه با سرقت اتحادیه مراجعه کنند و در عین حال خبر رسید؛ این تشکیلات صنفی؛ - تهیه کنندگان سینما در صورت  سرقت فیلم هایشان برای اقدام فوری به کارگروه مبارزه با سرقت اتحادیه مراجعه کنند و در عین حال خبر رسید؛ این تشکیلات صنفی؛ ماده واحده ای برای تشدید مجازات سارقان آثار سینمایی تدوین کرده که امیدوار است در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران ضمن اعلام خبر فوق افزود:در پی فعالیت گسترده و پیگیری های کارگروه مبارزه با سرقت فیلم های سینمایی ، اخیراً نمایندگان این کار گروه، دیداری با دکتر جواد بابایی معاون دادستان کل کشور در امور قضای مجازی داشتند.

خوشبختانه آقای دکتر بابایی با شناختی که از مسائل فرهنگی دارند، ضمن شنیدن گزارش محمد احمدی دبیر کار گروه اتحادیه به مهرداد فرید و اینجانب، راهکار های ویژه ای را که مورد حمایت دادستانی است، مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: دکتر بابایی در زمینه سرعت دادن برای مبارزه با سرقت و دانلود غیر قانونی فیلمها خواستار آن شد که نمایندهای برای حضور در کمیته تحت مدیریت ایشان از سوی اتحادیه معرفی شود تا با سایت ها و مراکزی در فضای مجازی که بطور غیر قانونی فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مجازات سارقان آثار سینمایی در مجلس تصویب می شود؟

تشدید مجازات سارقان آثار سینمایی در مجلس تصویب می شود؟