مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26پزشكي

50 هزار دوز واکسن آنفولوآنزا دراصفهان نیاز است/ مورد مبتلا نداریم


مسئول بیماری واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: 75 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در استان اصفهان توزیع شده است و نیازمند 50 هزار دوز دیگر از این واکسن برای پوشش جامعه هدف هستیم.

- رضا فدایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان مهر ماه امسال مورد ابتلاء به آنفلوانزا در استان اصفهان مشاهده نشده است، اظهار داشت: این امر را به صورت نمونه گیری تصادفی و در بین بیماران حاد تنفسی بررسی کرده ایم.

وی با بیان اینکه از شهریور امسال تاکنون 75 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در استان اصفهان توزیع شده است، ابراز داشت: این واکسن ها برای کادر درمان، مادران باردار، گروه های پرخطر مانند بیماران مبتلا به سرطان و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.

مسئول بیماری واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه برای پوشش جامعه هدف مورد نیاز واکسن آنفلوانزا در استان اصفهان نیازمند 50 هزار دوز دیگر از این واکسن هستیم، افزود: برای این امر درخواست کتبی برای وزارت بهداشت ارسال شده است.

کر بو شدن و کاهش حس چشایی نشانه های جدید در بین مردم اصفهان است که ضروری است کسانی که چنین علائمی را دارند به مراکز تعیین شده ساعته و بخش هایی که در بیمارستان های استان آماده شده مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار دوز واکسن آنفولوآنزا دراصفهان نیاز است/ مورد مبتلا نداریم

50 هزار دوز واکسن آنفولوآنزا دراصفهان نیاز است/ مورد مبتلا نداریم