مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-26اقتصادي

روستاها، مقصد گردشگری آینده هستند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه گردشگری روستایی کلیدی برای رونق روستاها اظهار کرد: روستاها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید حسن حسینی در مجموعه بازدیدهای آموزشی اراک شناسی اظهار کرد: این بازدید آموزشی با هدف معرفی هنرمندان و کارگاه های صنایع دستی روستایی و همینطور معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی و در راستای اشتغال و توسعه گردشگری روستایی استان  برگزار شد.

وی افزود: این بازدید آموزشی با استقبال و حضور مسئولان سید حسن حسینی معاون گردشگری استان، علی مشهدی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان خمین، اسدی بخشدار کمره،و نجفی رییس شورای بخش خمین، دکتر غفور کاکا باستان شناس منطقه تهیق انجام شد.

حسینی افزود: استان مرکزی روستاهایی را در دل خود دارد که این روستاها به اندازه قدمت تمدن در ایران قدمت دارند و به همین سبب گنجینه ای از تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم هستند که این گنجینه ها هنوز هم بر در و دیوار این روستاهای تاریخی رخ می نمایاند.

از روستای هزاوه در اراک که دوران کودکی میرزا تقی خان امیرکبیر را بر دیوار کوچه باغ های قدیمی خود حک کرده تا روستای گرکان که دکتر قریب، پدر طب کودکان را به جامعه پزشکی تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها، مقصد گردشگری آینده هستند

روستاها، مقصد گردشگری آینده هستند