مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-26فرهنگي

«خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد


کتاب «خانه اربابی بهاءالملک» بیستمین اثر مکتوب از دانش نامه استان همدان از سوی حوزه هنری استان همدان چاپ و روانه بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری همدان کتاب خانه اربابی بهاءالملک بیستمین اثر مکتوب از دانش نامه استان همدان در پنج فصل و 202 صفحه از سوی حوزه هنری استان همدان روانه بازار کتاب شده است.

خانه اربابی بهاءالملک؛ بیانگر بخشی از تاریخ همدان در جنگ های جهانی و رویدادهای سیاسی و فرهنگی استان است که با نگاه و روایتی جدید و دقیق به تاریخ، فرهنگ، معماری و هنر استان همدان پرداخته است.

این کتاب روایتی است در بازه زمانی 1263 تا 1333 هجری قمری که به قلم خسرو محمدی نگاشته شده و در قالب مجموعه دانش نامه استان همدان منتشر شد.

نویسنده کتاب خانه اربابی بهاءالملک این کتاب را مدعی دو موضوع درباره استان همدان دانست و اظهار کرد: رسیدن به درک درست از شخصیت بهاءالملک، علل و انگیزه او از ساخت خانه اش در محل اعتمادیه و وقف آن و همچنین بیان حرف های تازه و بدیع از جغرافیا، فرهنگ و تاریخ استان همدان، دو محور مهم و جذاب کتاب خانه اربابی بهاءالملک است.

خسرو محمدی راز ماندگاری شخصیت بهاءالملک در تاریخ را خیر و واقف بودن او دانست و تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی، ادبی، سیاسی و جریان سازی های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد

«خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد