مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-26پزشكي

نگرانی میبدی ها از بیماری پزشک خیر شهرشان


پزشکی که آوازه ی ویزیت های 500 تومانی اش برای قشر ضعیف جامعه از پارسال در اذهان مردم حک شده است، این روزها حال مساعدی به دلیل ابتلا به کرونا ندارد و مردم شهرش را نگران کرده است.

- ایسنا/یزد پزشکی که آوازه ی ویزیت های 500 تومانی اش برای قشر ضعیف جامعه از پارسال در اذهان مردم حک شده است، این روزها حال مساعدی به دلیل ابتلا به کرونا ندارد و مردم شهرش را نگران کرده است.

این روزها در شهرستان 100 هزار نفری میبد پرس وجو از وضعیت جسمانی یک پزشک خیر بحث اکثر مردم شهر است؛ پزشکی 71 ساله که حق ویزیت 500 تومانی اش از افراد بی بضاعت حتی آوازه اش را به بیرون از مرزهای جغرافیایی میبد برده و فعالیت های خیرخواهانه اش به الگوی بسیاری افراد دیگر تبدیل شده است.

حکایت خیرخواهی های دکتر محمد آقایی پزشک میبدی در ایامی که فشارهای اقتصادی بر شیرینی کسب درآمد بیشتر افزوده و او بیمارانش را بدون هیچ انتظار و چشم داشتی ویزیت می کند، شاید بیشتر از جسم بیمارانش، شفای روح و دل آنها در این روزهای وانفسا باشد.

پزشکی که بیمارانش او را شفادهنده و دستهایش را معجزه گر می دانند، امروز خود در دام بیماری کرونا گرفتار شده و حال مساعدی ندارد به طوری که نه تنها طبقه ی محروم جامعه بلکه سایر اقشار مردم در میبد نیز نگران و ناراحت سلامت او هستند و برایش نذر و دعا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی میبدی ها از بیماری پزشک خیر شهرشان

نگرانی میبدی ها از بیماری پزشک خیر شهرشان