مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-26اجتماعي

اعمال محدودیت در ورود به بهشت هاجر ملایر


با توجه به شدت گرفتن مجدد شیوع کروناویروس و شرایط فوق حاد و قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان ملایر، محدودیت هایی در ورود به آرامستان بهشت هاجر اعمال شد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: با توجه به شدت گرفتن مجدد شیوع کروناویروس و شرایط فوق حاد و قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان ملایر، محدودیت هایی در ورود به آرامستان بهشت هاجر اعمال شد.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به جلسه ستاد استانی کرونا در این محدودیت ها حداکثر تعداد 20 نفر از بستگان نزدیک می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای تشییع جنازه و ورود به بهشت هاجر حضور داشته باشند و ورود مداحان همراه تشییع کنندگان به بهشت هاجر ممنونع است.

وی تصریح کرد: همچنین زیارت اهل قبور در پنجشنبه ها و سایر ایام هفته ممنوع بوده و در این راستا با ایجاد خاکریز و نصب داربست در محوطه، مسیر تردد به بهشت هاجر مسدود شده است.

شهردار ملایر از گندزدایی محوطه بهشت هاجر با استفاده از محلول آب ژاول به مقدار 2500 لیتر، آهک پاشی محوطه تدفین اموات کرونایی به مقدار 1000 کیلو گرم و شستشو و کفن و دفن اموات کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وی در ادامه اقدامات شهرداری ملایر اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با کرونا را برشمرد و گفت: واحد خدمات شهری برای ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در ورود به بهشت هاجر ملایر

اعمال محدودیت در ورود به بهشت هاجر ملایر