مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-26اقتصادي

میزان باروری در اردستان 2 دهم درصد کاهش یافته است


یک کارشناس سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در یک سال گذشته میزان باروری در اردستان 2 دهم درصد کاهش یافته که یکی از عوامل اصلی آن شیوع کرونا بوده است.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در یک سال گذشته میزان باروری در اردستان 2 دهم درصد کاهش یافته که یکی از عوامل اصلی آن شیوع کرونا بوده است.

سمیه خانی، کارشناس سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای دهه 90 با کاهش متوسط نرخ رشد جمعیت کشور نسبت به دهه های گذشته، به تدریج نگرانی نسبت به کاهش جمعیت کشور در سال های آتی، در میان برخی نهادهای اجرایی کشور رخنه کرد.

وی با بیان اینکه سال 93 مقام معظم رهبری سیاست های کلی جمعیت را به منظور افزایش جمعیت کشور در 14 بند و به منظور افزایش جمعیت کشور به 7 دستگاه مرتبط و اجرایی کشور از جمله وزارت بهداشت ابلاغ کرد، افزود: اولین بند این ابلاغیه ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی است که سطح جانشینی آن 2.

1 دهم در نظر گرفته شده است.

این نرخ به این معنا است که هر خانواده بیش از دو نفر این سطح جانشینی را انجام دهند تا جمعیت بتواند نرخ رشد خود را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان باروری در اردستان 2 دهم درصد کاهش یافته است

میزان باروری در اردستان 2 دهم درصد کاهش یافته است