مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-26سياسي

برگزاری بیش از 68 هزار آزمون تخصصی در حوزه های تخصصی


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری بیش از 68 هزار آزمون در حوزه های تخصصی خبر داد.

- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری بیش از 68 هزار آزمون در حوزه های تخصصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا اسدی فرد با اشاره به برگزاری آزمون های مختلف برای افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی، افزود: آزمون های مختلفی در شبکه برگزار می کنیم تا با این کار کیفیت خدمات ارائه شده را ارتقا دهیم؛ خدماتی که همه اعضای شبکه از آن بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه های تخصصی شبکه، مفاهیم و موضوعات مورد نیاز را به صورت برگزاری آزمون به چالش می کشند تا همه اعضا با شرکت در این آزمون ها با آخرین دستاوردهای ارائه شده حوزه تخصصی فعالیت خود آشنا شوند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون 68 هزار و 81 آزمون تخصصی در شبکه برگزار شده و اعضا با شرکت در این دوره ها، توانمندی های علمی و تخصصی خود را ارتقا دادند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، اسدی فرد افزود: این آزمون ها در حوزه های تخصصی مانند زیست فناوری، فناوری نانو، علوم شناختی، علوم و صنایع دریایی، هوایی، فضایی، ریلی، صنایع دستی، سلول ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 68 هزار آزمون تخصصی در حوزه های تخصصی

برگزاری بیش از 68 هزار آزمون تخصصی در حوزه های تخصصی