مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26سياسي

روایتی از غفلت مسؤولان ماسال در تکریم شهدا


زمانی که به مزار شهدا رسیدید اگر خوش شانس باشید و با سگ های ولگرد مواجه نشوید قطعاً با معتادانی روبرو خواهید شد که در پشت این گلزار با بلوک های سنگی دپو شده در آنجا برای خود محل استعمال مواد مخدر ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، امیرمحمد تقی زاده؛ هر کشوری در تاریخ خود قهرمانانی ملی دارد که برای حفظ آرمان ها،کیان و یا تمامیت ارضی آن کشور از خود جان فشانی هایی کردند، در ایران عزیز ما اسطوره ها و قهرمانان ملی بی شماری وجود دارد که رشادت ها و حماسه سازی آن ها همیشه زبانزد ملل مختلف بوده اما باوجود همه این شخصیت های ملی همچون رستم، آرش، کاوه، دهخدا، یوشیج، تختی، پروفسور رضا و سایرین اسطوره هایی هم وجود دارند که اراده ای داشتند به بلندای دماوند و استوار همچون الوند و دلی به وسعت خلیج تا ابد فارس؛ این ها شهدای هشت سال دفاع مقدس اند.

شهدای دفاع مقدس همان جوانان کوچه و خیابان بودند که با تبلور ندای روحانی خمینی کبیر(ره) در کالبد خود تاب تحمل این جهان نداشتند و برای فدا شدن در راه اسلام و ایران راهی شدند این اوج پاک بازی است که شاید از خیلی ها به دور باشد.

در همه ملل دنیا اسطوره ها و شهدایشان را گرامی می دارند امادر استان گیلان و شهرستان ماسال گویا این لاله ها فراموش شده اند، شهرستان ماسال در بخش مرکزی با تقدیم 138 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از غفلت مسؤولان ماسال در تکریم شهدا

روایتی از غفلت مسؤولان ماسال در تکریم شهدا