مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-26سياسي

19 مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: سطح بندی 61 دستگاه اجرایی با دستورالعمل سطح بندی مراکز ثقل انجام و 19 مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در دیدار معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل با عنایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به اتمام رسیده و امید است با همکاری دستگاه های اجرایی نتایج به دست آمده کاربردی و اجرایی شود .

او گفت: 200 عنوان برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل تهیه شده و در حوزه آموزش، رزمایش و فرهنگ سازی با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران اجرایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: جلسات شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و 12 کمیته تخصصی کارگروه تخصصی و 140 کمیته پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی، موضوعات پدافند غیرعامل را برنامه ریزی و اجرایی می کنند.

کارخایی ادامه داد: سطح بندی 61 دستگاه اجرایی با دستورالعمل سطح بندی مراکز ثقل انجام و در استان سمنان نیز 19 مرکز پرخطر شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد

19 مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد