مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-26اقتصادي

خیرین استان مرکزی 80 درصد پازل پویش همدلی را خریداری کردند


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: در اجرای طرح کشوری پویش پازل همدلی خیرین، هم استانی ها و هنرمندان استان مرکزی در این امر خداپسندانه سهیم و 80 درصد از پازل همدلی را خریداری کردند.

-  آذردخت همتا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه در اجرای طرح کشوری پویش پازل همدلی خیرین، هم استانی ها و هنرمندان استان مرکزی در این امر خداپسندانه سهیم و 80 درصد از پازل همدلی را خریداری کردند، اظهار کرد: به منظور تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان مددجوی زیر پوشش بهزیستی بزرگ ترین پازل دنیا ساخته می شود که سهم بهزیستی استان یک هزار و 15 قطعه از این پازل بود.

وی تصریح کرد: هزینه مشارکت در خرید هر قطعه از این پازل توسط خیرین  10 هزار تومان است، ولی خرید بیش از آن محدودیتی ندارد، همچنین با خرید هر سهم قطعه مورد نظر در پازل ملی به نام خیر ثبت و در کنار دیگر قطعات قرار می گیرد و در بهزیستی کشور نگهداری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

 همتا با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی خاطرنشان کرد: این پویش نیز با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های زیرپوشش بهزیستی راه اندازی شده است که از عموم مردم نوع دوست استان جهت مشارکت در این پویش دعوت به عمل می آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین استان مرکزی 80 درصد پازل پویش همدلی را خریداری کردند

خیرین استان مرکزی 80 درصد پازل پویش همدلی را خریداری کردند