مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-26بين الملل

ابتکارعملی برای تمدید 2 ساله ریاست الغنوشی بر جنبش النهضه تونس


دو تن از رهبران جنبش النهضه در تونس ابتکار عملی را برای حل و فصل اختلافات روزافزون در داخل این حزب که منجر به تعویق کنفرانس حزب النهضه می شود، - دو تن از رهبران جنبش النهضه در تونس ابتکار عملی را برای حل و فصل اختلافات روزافزون در داخل این حزب که منجر به تعویق کنفرانس حزب النهضه می شود، مطرح کردند؛ آنها این طرح را در سایه آنچه از کنترل خارج شدن اختلافات درون حزبی خواندند، ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت ارم نیوز گزارش داد، رادیوی محلی موزاییک پیام عبدالکریم الهارونی، رییس شورای مشورتی حزب النهضه و رفیق عبدالسلام، وزیر امور خارجه مکلف و داماد الغنوشی را فاش کرد.

صاحبان این ابتکار عمل، خواستار تعویق یک سال و نیم تا دو ساله برگزاری کنگره این حزب شدند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی برگزار شود، به طوری که باعث می شود راشد الغنوشی برای مدت دو سال در رأس جنبش النهضه باقی بماند به شرط اینکه متعهد شود در کنفرانس آتی کناره گیری کند.

الهارونی و عبدالسلام بنا به دلایلی خواستار به تعویق افتادن این کنفرانس شدند که از جمله این دلایل: پیامدهای شیوع ویروس کرونا در تونس، نیاز رهبران داخلی به رایزنی عمیق و رفتن به کنگره آینده با حداقل اختلافات ممکن است مضافا این که کمیته های آماده سازی کنگره به دلیل مشعول بودن به اختلافات درون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکارعملی برای تمدید 2 ساله ریاست الغنوشی بر جنبش النهضه تونس

ابتکارعملی برای تمدید 2 ساله ریاست الغنوشی بر جنبش النهضه تونس