مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26فرهنگي

خبرنگاران برترین آثار ادبی دفاع مقدس را انتخاب می کنند


دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد از انتخاب برترین آثار ادبی دفاع مقدس با کارشناسی و داوری خبرنگاران و اهالی رسانه در این دوره از جایزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز جلالی دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: با موافقت اعضای هیئت علمی، آثار برتر چهل سال ادبیات داستانی دفاع مقدس با کارشناسی و داوری خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها انتخاب و در اختتامیه جایزه جلال معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی پیرامون شیوه داوری در این بخش گفت: قرار است در انتخاب اولیه توسط خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها در حوزه کتاب و ادبیات بین 80 تا 120 اثر از میان رمان، مجموعه داستان کوتاه، مستندنگاری و نقد ادبی با موضوع و مضمون دفاع مقدس انتخاب شود.

در مرحله نهایی نیز، سه نفر از داوران مرحله نخست، سه پیشکسوت خبر و فعال رسانه حوزه کتاب و ادبیات در کنار دبیر علمی، دبیر اجرایی و نماینده هیئت علمی، آثار برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در پایان گفت: چهل سال ادبیات داستانی دفاع مقدس به عنوان بخش ویژه سیزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد برگزار می شود.

بنابراین پیشنهاد می شود با توجه به اهمیت جایگاه دفاع مقدس در تاریخ ادبیات معاصر ایران، بخش ویژه چهل سال شعر دفاع مقدس نیز در پانز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران برترین آثار ادبی دفاع مقدس را انتخاب می کنند

خبرنگاران برترین آثار ادبی دفاع مقدس را انتخاب می کنند