مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26سياسي

دلایل پایین آمدن میل ازدواج در پسرها/ آیا رضایت دو طرف در رابطه کافی است؟


کارشناس مسائل ازدواج در برنامه «بدون توقف» با اشاره به حدود شرعی رابطه دختر و پسر دلایل پایین آمدن میل ازدواج در پسرها را برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حمید حبشی کارشناس مسائل ازدواج در برنامه بدون توقف که چهارم آبان ماه از شبکه سه سیما پخش شد به بررسی روابط دختر و پسر از نگاه شرعی و احکام و حریم الهی پرداخت و گفت: رابطه بین دو جنس سه حریم دارد که خداوند برای بنده با خودش، پروردگارش و هستی قرار داده که اگر بخواهد مؤمنانه و شرعی عمل کند حفظ این سه حریم بر او واجب است.

حبشی با اشاره به اینکه روابط دختر و پسر را از سه منظر می توان بررسی کرد، به تحلیل این موضوع از منظر شرعی، اجتماعی و منظر روان شناختی و آثاری که به واسطه وجود این روابط می تواند دامن افراد را بگیرد پرداخت.

جسم و روح متعلق به خدا است پس روابط باید در حدود الهی باشد وی در ادامه یادآور شد: از منظر شریعت خداوند سه حریم را برای انسان مقرر فرموده یک حریم مخصوص پروردگار است، اگر خداوند جسم و روحی را در اختیار ما گذاشته این اختیار خداوند را نفی نمی کند چون خالق اوست و من این جسم و روح را به عنوان امانت در اختیار دارم، لذا شما نمی توانید خودکشی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل پایین آمدن میل ازدواج در پسرها/ آیا رضایت دو طرف در رابطه کافی است؟

دلایل پایین آمدن میل ازدواج در پسرها/ آیا رضایت دو طرف در رابطه کافی است؟