مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-26سياسي

اساتید برخی پایان نامه ها را به سمت مهدویت سوق دهند


رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اهمیت معرفی منجی به جهانیان گفت: هدایت پایان نامه های دانشجویی و به نوعی توجه علوم انسانی به این موضوع ضروری است و اساتید می توانند در هدایت دانشجویان به آن توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در نشست علمی عهد و پیمان استادان دانشگاهها گفت: ما در عصری به سر می بریم که به واسطه حوادث مختلف تزلزل جدی در بنیاد نظریه های مدعی قطعیت به وجود آمده است که یکی از این حوادث شیوع بیماری کرونا و تبعات فکری نظری و اندیشه های این شیوع در فضا و ساحت فکر و اندیشه است.

وی ادامه داد: بسیاری از نظریه های مدعی جهان شمولی، مدعی آرمان گرایی و مدعی ارائه آرمانشهر مطلوب بشری امروزه به صورت جدی به چالش کشیده شده اند و هم ناکافی بودن، ناقص بودن و ناتوان بودن ساحت علم بشری برای پاسخگویی به نیازهای ماده و طبیعی به اثبات رسیده و هم مدت هاست تشت رسوایی این نظریه ها در پاسخگویی به نیازهای درونی بشر و نیازهای معنوی بشر و نیازهای حقیقی بشر از بام افتاده است.

رستمی ادامه گفت: آنجاست که موضوع توجه به آن عنصر نجات بخش و توجه به آن منجی حیات بخش و توجه به آن موعود امت ها و ادیان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید برخی پایان نامه ها را به سمت مهدویت سوق دهند

اساتید برخی پایان نامه ها را به سمت مهدویت سوق دهند