مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-26سياسي

شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با بیان اینکه شهدا افتخار ملت ایران هستند، گفت: شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند و در نزد الهی از جایگاە رفیع و والایی برخوردار هستند.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با بیان اینکه شهدا افتخار ملت ایران هستند، گفت: شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند و در نزد الهی از جایگاە رفیع و والایی برخوردار هستند.

سردار سید صادق حسینی امروز(5آبان ماه) در یادواره شهدای قادرخانزاد و 840 شهید معظم در شهرستان بانه که با حضور آزادگان، جانبازان و خانواده شهیدان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب اسلامی از وفاداری مردم و شهیدان شهرستان بانه یاد و از خون آنها پاسداری می کنیم.

وی با اشاره به ادامه راه شهیدان، افزود: خانواده شهید خانزاد، خانوادەای نام آشنا برای مردم بانه است و این خانواده با شهید شدن شش فرزندشان بارها مورد تکریم و یادآوری مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: این شهرستان دارای 840 شهید معظم، هزار و 115 جانباز و 62 خانواده شهید است که بیش از 3 شهید را تقدیم اسلام کردەاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند

شهیدان الگوهای قابل لمسی برای ادامه زندگی هستند