مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-26سياسي

استاندار یزد در حوزه پدافند غیرعامل کشور برتر شد


استاندار یزد به لحاظ بخاطر اقدامات ارزنده و مدیریت راهبردی در شورای پدافند غیر عامل استان و ارتقاء پایداری و تاب آوری مراکز حساس و مهم استان و اهتمام به مصون سازی زیرساخت ها و مراکز ثقل در برابر تهدیدات خصمانه در شرایط اضطرار به عنوان استاندار برتر در .

- ایسنا/یزد استاندار یزد به لحاظ بخاطر اقدامات ارزنده و مدیریت راهبردی در شورای پدافند غیر عامل استان و ارتقاء پایداری و تاب آوری مراکز حساس و مهم استان و اهتمام به مصون سازی زیرساخت ها و مراکز ثقل در برابر تهدیدات خصمانه در شرایط اضطرار به عنوان استاندار برتر در حوزه پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد.

ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل کشور به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، از محمدعلی طالبی به عنوان استاندار برتر در حوزه پدافند غیر عامل کشور تجلیل شد.

مراسم تقدیر حضوری از استاندار یزد با توجه به اقدامات ارزنده و مدیریت راهبردی وی در شورای پدافند غیرعامل استان و ارتقا پایداری و تاب آوری مراکز حساس و مهم استان و اهتمام به مصون سازی زیرساخت ها و مراکز ثقل در برابر تهدیدات خصمانه در شرایط اضطرار، با اهدای لوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد در حوزه پدافند غیرعامل کشور برتر شد

استاندار یزد در حوزه پدافند غیرعامل کشور برتر شد