مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-26حوادث

حراست از منابع طبیعی استان سمنان نیازمند همراهی مردم است


به دلیل وسعت و پهنه بسیار زیاد و تراکم کم جمعیتی حراست از منابع طبیعی استان نیازمند همراهی مردم و همچنین گروه های مردمی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی منابع طبیعی سمنان با بیان اینکه حراست از منابع طبیعی شامل موضوعات فراوان و گسترده ای است، بیان کرد: مراقبت از انفال و منابع طبیعی نیازمند یک عزم جدی است.

وی با بیان اینکه به دلیل وسعت و پهنه بسیار زیاد و تراکم کم جمعیتی حراست از منابع طبیعی استان نیازمند همراهی مردم و همچنین گروه های مردمی است، بیان داشت: فرهنگ حفاظت و صیانت از منابع طبیعی کشور باید از مدارس به دانش آموزان تدریس و نهادینه شود تا نسلی دوست دار منابع طبیعی و طبیعت داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان خواستار حفظ منابع طبیعی استان به صورت فرهنگ جمعی شد و تاکید داشت: در صورت همکاری و هماهنگی مسئولان، مشارکت مردمی، فعالیت رسانه ها در کنار گروه های مردمی مانند ان جی اوهای دوست دار طبیعت و… می توانیم در این راه موفقیت هایی کسب کنیم.

مراقبت از انفال با همکاری ناجا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در این دیدار با تاکید بر مراقبت از انفال با همکاری نیروی انتظامی در سراسر استان، گفت: بدون همکاری ناجا نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از منابع طبیعی استان سمنان نیازمند همراهی مردم است

حراست از منابع طبیعی استان سمنان نیازمند همراهی مردم است