مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-26ورزشي

مردان مطیع آماده قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بدمینتون


بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم این روزها در تمرینات خود مهیای قهرمانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم رعد پدافند هوایی قم که امسال متشکل از چهره های مستعد بومی و چند بازیکن شاخص بدمینتون کشور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر به میدان رفته، با کسب پیروزی های متوالی و نتایج خیره کننده هم اکنون در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم با هدایت یکی از بهترین های سال های نه چندان دور بدمینتون قم و کشور یعنی محمدرضا مطیع از مربیان جوان و تحصیل کرده بدمینتون ایران در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور یافته، در جدال با پنج رقیب لیگ برتری تا کنون موفق به کسب چهار پیروزی متوالی شده و در صدر جدول ایستاده است.

مردان مطیع در هفته نخست بازی ها که در تالار فرهمند موحد قم میزبان تیم دانشگاه یزد بودند و استارت بردهای متوالی خود را از این بازی زدند، سپس فولاد مبارکه سپاهان، خاتم اردکان و شهرداری شهر بابک را هم بردند تا با چهار برد متوالی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند.

در حالی که  مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با عنوان جام خلیج فارس به شکل رفت و برگشت در 10 هفته برگزار می شود، تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته پنجم و پایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان مطیع آماده قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بدمینتون

مردان مطیع آماده قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بدمینتون