مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-26فرهنگي

برپایی نخستین سالانه هنر های تجسمی «ساتین» با محوریت کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین سالانه هنر های تجسمی ساتین در شرایطی شکل گرفت که به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فرهنگی و هنری بسیار محدود شده و هنرمندان در حوزه های مختلف، - برپایی نخستین سالانه هنر های تجسمی ساتین با محوریت کرونا جشنواره هنر های تجسمی ساتین با محوریت کرونا و با عنوان وضعیت روز شنبه 3 آبان در موسسه فرهنگی هنری صبا آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین سالانه هنر های تجسمی ساتین در شرایطی شکل گرفت که به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فرهنگی و هنری بسیار محدود شده و هنرمندان در حوزه های مختلف، امکان چندانی برای خلق و ارائه آثار هنری ندارند.

در چنین شرایطی مؤسسه ژرفا هنر ساتین کیش، با هدف تاکید بر نقش سازنده و امیدبخش هنر در دوران پراضطراب شیوع ویروس کرونا، اقدام به برگزاری جشنواره هنر های تجسمی وضعیت در پنج رشته نقاشی، عکاسی، مجسه سازی، چاپ دستی و هنر های جدید کرد تا هنرمندان بتوانند با تجربه ای که از دوران کرونا کسب کرده اند به خلق آثار هنری بپردازند.

پس از اعلام فراخوان این جشنواره تعداد 1580 اثر در پنج بخش به دبیرخانه ارسال شد که پس از یک مرحله داوری بر اساس تصاویر آثار و یک مرحله داوری بر اساس اصل آثار، 107 اثر از 86 هنرمند انتخاب شده و در نمایشگاه وضعیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نخستین سالانه هنر های تجسمی «ساتین» با محوریت کرونا

برپایی نخستین سالانه هنر های تجسمی «ساتین» با محوریت کرونا