مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-26حوادث

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک گفت: ناجا با اقتدار از عرض اندام اراذل و اوباش جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود خلجی از شناسایی و دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش کرهرود شهرستان اراک و کشف یک عدد موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال از آنها خبر داد.

وی افزود: به دنبال اعلام گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرود شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110، بلافاصله مأموران انتظامی و تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که 3 نفر از اراذل و اوباش بخش کرهرود با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از این افراد با سلاح سرد قمه در این درگیری به شدت مجروح شده است.

خلجی با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد ادامه داد: سرانجام از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی، مخفیگاه این افراد که قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند شناسایی شد.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در مرحله نخست این عملیات میدانی از سوی مأموران خاطر نشان کرد: ارزش این موتور سیکلت قاچاق از سوی کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک