مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-27ورزشي

جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان ورزشکار تأکید کرد: جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ایثارگران عزیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی در ادامه دیدارهایش با ایثارگران عصر روز گذشته دوشنبه 5 آبان با جانبازان ورزشکار مجموعه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار واقع در شهرک شاهد تهرانپارس دیدار و گفت وگو کرد.

معاون رییس جمهور ضمن تبریک سالروز آغاز ولایت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: تقارن پیش بینی نشده دیدار با شما جانبازان عزیز با عید مبارکی که به نام مقدس امام زمان (عج) نام گذاری شده از حکمت های الهی و برکت وجودی شما جانبازان بزرگوار است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کلید واژه اقتدار معنوی که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود در سال 93 به آن اشاره کردند، گفت: یکی از اهداف والا و بلند همه کشورها و جوامع، اقتدار در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و.

است که به برکت خود شما عزیزان جانباز، امروز کشور ما در بسیاری از این حوزه ها، به ویژه در حوزه نظامی، از اقتدار بالایی برخوردار است؛ اما در کنار همه این ها، یک اقتدار معنوی هم داریم که بخش متمایز جامعه ما با دیگر جوامع دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند

جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند