مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-27فرهنگي

اختصاص مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور به هنرمند مراغه ای


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن «کاج» ساخته هنرمند مراغه ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن کاج ساخته هنرمند مراغه ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد.

احمد دادرس فیاضی اظهار کرد: آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در مرکز نوآوری صبا بدلیل محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برگزار و از میان 403 فیلم از 29 استان، فیلم انیمیشن کاج ساخته معصومه توتاخانه از انجمن سینمای جوانان مراغه در بخش فیلم، موفق به دریافت مدال طلای شد.

وی افزود: جایزه این فیلمساز مراغه ای به نمایندگی به سید جواد هاشمی هنرمند کشورمان اهدا شد.

وی گفت: انیمیشن کاج سرگذشت درخت کاجی است که در گیر و دار جفای پاییز هویت خود را حفظ کرده و در مقابل فشار پاییز برای تغییر رنگ مقاومت کرده و بدین طریق با سرافرازی به حیات خود ادامه می دهد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دادرس فیاضی، ضمن تبریک موفقیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان شهرستان، برای این هنرمندان آرزوی روزهای درخشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور به هنرمند مراغه ای

اختصاص مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور به هنرمند مراغه ای